Často kladené otázky

Tu sme pre vás pripravili odpovede na najčastejšie kladené otázky

ww

Ako dlho trvá montáž?

Dĺžka trvania montáže je závislá od typu motocykla, napr. celokapotáž je časovo náročnejšia ako naháč, pretože sa musí motorka odkapotovať.


 

Ako systém detekuje nehodu?

V jednotke je  trojosý senzor preťaženia, ktorý nehodu detekuje na základe negatívneho preťaženia, tzn. nárazu. V okamihu, kedy dôjde k nárazu, systém automaticky posunie informáciu na dispečing.


 

Aké príslušenstvo je možné k systému pripojiť?

K systému je možné pripojiť trhací vypínač, ktorý slúži k vyhodnoteniu pádu jazdca zo štvorkolky. V okamihu keď dôjde k vytrhnutiu, systém o tom automaticky posunie informáciu na dispečing. Informácia pre dispečerov je rozdielna oproti informácii kedy jednotka detekuje náraz.

Taktiež je možné systém prepojiť z motoalarmom.


 

 

Čo ak budem potrebovať využiť službu MotoAsist viac krát za sebou?

Asistenčné služby sú poskytované bez obmedzenia prípadov, takže ich je možné využívať opakovane. Výnimka sú iba udalosti spojené s opakovanou rovnakou poruchou motocykla, ktorú majiteľ nenechal opraviť.


 

Môžu dispečeri vidieť, kde sa motorky pohybujú?

Nie. Na dispečing sú posielané iba informácie o udalostiach, ktoré jednotka detekuje a systém vyhodnotí ako krízové. Dispečer nemá možnosť si vyžiadať polohu motocykla bez toho, že by došlo k nejakej udalosti. Každý zásah dispečera je monitorovaný, je teda možné spätne dohľadať kedy udalosť nastala, kedy bola zobrazená na displeji dispečingu atď. Bez prihlasovacích údajov nemá k záznamom o Vašich jazdách nikto prístup.


pre viac informácií VYPLŇTE prosím KONTAKTNÝ FORMULÁR

NON-STOP hotline 24

24 hodín / 7 dní v týždni

+421 918 80 70 60

V prípade zistenia problémov s monitorovacím zariadením MOTOASIST alebo problémov s dostupnosťou služby sa môžete obrátiť na našich pracovníkov.